تجهیزات و چیدمان هوشمندانه دکوراسیون فروشگاهی

امروزه که مشتری ها ازادانه در فروشگاه قدم میزنند و بدور از نظر فروشندگان کالای خود را انتخاب میکنند تجهیزات فروشگاهی میتواند کار فروشنده را انجام دهند.

 

cross selling

حتما برایتان پیش امده که مثلا برای خرید یک گوشی موبایل به یک فروشگاه مراجعه کنید و در ذهنتان مبلغی را در نظر داریدو بعد از خرید گوشی فروشنده به شما پیشنهاد میکند که یک محافظ صفحه یک قاب یک کیف و هندزفری و... خریداری کنید میبینید که مثلا یک گوشی یک میلیون تومتنی برای شما یک و نیم میلیون تومان فاکتور شده است.

در این تکنیک شما میتوانید بعد از اینکه مشتری یک محص.ل را خریداری کرد محصولات جانبی یا مرتبط به ان کالا را پیشنهاد دهید و از سود بیشتری بهره ببرید. به دلایل مختلف سود محصولات جانبی از خود محصول اصلی بیشتر است . این امر باعث شده فروشندگان محصولات جانبی بیشتری به مشتری ارایه میکنند.

در  cross selling فرونده در حین خرید مشتری محصولات مرتبط با ان کالا را پیشنهاد میکند . اما زمانی که در کنار مشتری فروشنده نباشد فقط تجهیزات ویژه و چیدمان هوشمندانه میتواند این تکنیک را اجرا کند.

در هایپر مارکت ها وقتی یک کالا با تخفیف ویژه یا فروش فوق العاده در سرلاین فروشگاه قرار میگیرد حجم زیادی از ان محصول فروخته میشود.

مثلا شما وقتی تصمیم میگیرید یک نوع از قهوه را با تخفیف ویژه عرضه کنیدمیتوانید با استفاده از استند های کوچک در کنار قهوه شیر مخصوص قهوه را نیز با همان قیمت اصلی عرضه کنید. در این حالت شما چون شما محصول مرتبط با کالای اصلی را در کنار هم قرار میدهید میتوانید حجم زیادی از محصول جانبی را به فروش برسانیداین در حالی است که چیدمان شیر در جای دیگر فروشگاه است اما یک استد مناسب بجای فروشنده همزمان دو کالا را برای شما با سود منطقی فروخته است.

احتیاج به کمک دارید ؟

آیا سوالی یا نظری در رابطه با شرکت پروشلف دارید؟
بوسیله فرم روبرو پیام خود را مستقیم به دست مدیریت برسانید