چگونگی اشنایی با آسیب های قفسه انبار

یک انبار می تواند یک محیط خطرناک باشد. بنابراینراه های شناسایی صدمه دیدن قفسه های انباری زمانی که  کامیون های لیفتراک دائماً از طریق راهروهای پالت چوبی حرکت می کنند و کالاها را در قفسه ها داخل و خارج می کنند در طراحی و نصب قفسه، امری ضروری است . گاهی اوقات، ممکن است به این پالت یا باکس های پالت ها برخورد کنند و برخورد لیفتراک و یا قرار دادن نادرست یک پالت هنگام قرار دادن بر روی قفسه می تواند باعث آسیب دیدگی شود که باید اصلاح شود.

چگونه می توان راه های شناسایی آسیب قفسه انبار را پیدا کرد

با بررسی کردن مراحل زیر شما می توانید با  راه های شناسایی آسیب قفسه انبار آشنا شوید.

  • مرحله 1: ستون های عمودی خود را بررسی کنید، این برج ها در جلو و عقب راست ایستاده اند که با مهاربند به یکدیگر متصل می شوند. برای هرگونه پیچ یا  خمیدگی  قفسه ها را بررسی کنید.
  • مرحله 2: صفحه پایه خود را بررسی کنید، ایستاده ها روی صفحه پایه شما قرار می گیرند و معمولاً یک یا دو لنگر دارند. اطمینان حاصل کنید که آنها در کف ایمن بوده و پیچ و تاب و آسیب دیگری در آن مشاهده نشده است.
  • مرحله 3: لنگر خود را بررسی کنید ، این پیچ و مهره هایی هستند که قفسه را به زمین لنگر می اندازند. پیچ های لنگر ممکن است در اثر برخورد کامیون از بین رفته ، بریده شوند یا از آن جدا شوند.
  • مرحله 4: مهاربند خود را بررسی کنید ، مهاربندهای افقی و مورب قاب را به همراه دو ستون قائم تشکیل می دهند. بنابراین مطمئن شوید که از مهاربند ایمن استفاده می کنید.
  • مرحله 5: تیرهای خود را بررسی کنید ، تیرها به طور طبیعی در زیر بار منحرف می شوند (یا خم می شوند) ، و انحراف بیش از حد ممکن است نشان دهنده اضافه بار باشد. تیرهای خود را از نظر خم شدن بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را تعویض یا تعمیر کنید.

انجام یک بازرسی منظم  و بررسی راه های شناسایی آسیب قفسه انبار ، می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود ، از آسیب یا از بین رفتن موجودی کالا و صدمه به کارمندان جلوگیری کند. به دلایل ایمنی انبار توصیه می شود سالانه کمترین بار چمدان پالت را بازرسی کنید ، اما بیشتر اوقات بازرسی و راه های شناسایی آسیب قفسه انبار احتمال خسارت را کاهش می دهد.

احتیاج به کمک دارید ؟

آیا سوالی یا نظری در رابطه با شرکت پروشلف دارید؟
بوسیله فرم روبرو پیام خود را مستقیم به دست مدیریت برسانید